Tenten in een heel breedt perfectie.

Ambro Slaats

Beste allemaal,

Mijn naam is Ambro Slaats. Sinds mijn 12e ben ik al bezig met tenten. Hierdoor heb ik ruim 47 jaar ervaring in het onderhouden en repareren van tenten. Ik vind het belangrijk dat kinderen op een veilige en comfortabele manier op kamp kunnen. Goed tentmateriaal is hiervoor van groot belang.

Ik heb een actie opgezet om hiervoor geld in te zamelen. Ik wil graag Scouting Dick van Toor helpen bij het onderhouden en repareren van hun tenten. Ik zit ook te denken aan de aanschaf of uitleen van een grote tent voor het gezamenlijk eten en koken of een mooie feesttent voor het 75 jaar bestaan.

Ik hoop dat veel mensen mijn actie steunen en hieraan doneren, zodat Scouting Dick van Toor op hun 75-jarig jubileum voorzien is van tenten in topconditie!.

Met vriendelijke groet,

Ambro Slaats.

10-03-2019 | 19:18 Een sympathieke actie😃
20-02-2019 | 18:51 Vanwege een warm hart voor DvT Scouting, Valkenswaard, inzake de financiele strop.
17-02-2019 | 18:46