MultiVlaai Gouda steunt Scouting Jan van Hoof Gouda.

MultiVlaai Gouda
van totaal € 1 (75000%)

Ik ben Heidi Snaterse, en sinds 1 juni 2015 eigenaresse van Multivlaai Gouda, Lange Tiendeweg 20. Ik heb zelf een groot deel van mijn jeugd bij scouting doorgebracht. Ik vind het erg belangrijk dat deze groep gesteund wordt om hun nieuwe doelen in werking te kunnen stellen. Scouting staat voor ‘er op uit gaan’ en nieuwe dingen ontdekken. Het is durven, doen en plezier maken. Het is samenwerken én laten zien waar je goed in bent. Kortom: Scouting is Cool! Daarom vind ik het van groot belang. Dat deze scouting groep niet op straat komt te staan. Om mijn steentje bij te dragen aan het doel van deze groep; zal ik als MultiVlaai Gouda in de gehele maand november. Bij elke bestede € 10,00 per klant, € 1,00 doneren aan de Jan van Hoof. Natuurlijk kunt u zelf ook een donatie doen in de pot die ik in mijn winkel heb staan!

21-01-2017 | 14:40