Een Kleine Geschiedenis van de Leeghwatergroep

Edwin Bloem
Afgesloten Je kunt niet meer doneren
van totaal € 500 (68%)

Misschien heeft u het al in de laatste Nieuwbouw Nieuwsbrief gelezen, het boekje ‘Een Kleine Geschiedenis van de Leeghwatergroep’, geschreven door Jort Maas, is nu te verkrijgen. Het boekje geeft een overzicht van de geschiedenis van de Leeghwatergroep, van het begin net na de Tweede Wereldoorlog in 1945 tot aan eind 2018. Iedereen die heel lang of juist nog niet zo lang lid is van de club komt in het boekje wel iets bekends tegen, of staat er zelfs met een foto in. Het boekje kan verkregen worden door hier minimaal 15 euro te doneren. Zo kunt u iets leren van de lange geschiedenis van de groep terwijl u tegelijkertijd meehelpt met het realiseren van de toekomst van de club. Kent u andere mensen die misschien interesse hebben, voelt u zich dan vooral vrij om deze actie te delen.

22-12-2020 | 13:24 Ik heb boekje besteld. Ben geïnteresseerd als oud welp en verkenner van de Leeghwatergroep in de jaren 1950 tot circa 1965? Ongeveer de datum dat het clubhuis aan de Wijnmalenstraat moest verdwijnen voor de aanleg van de A9 dwars door ons dorp. Mijn ouders stonden aan de wieg van de Leeghwatergroep. Nu ben ik coördinator van de Voedselbank Haarlemmermeer en zitten wij met onze uitdeelpost Badhoevedorp in het Lady Baden Powel gebouw in de reigerstraat. Vandaar ook mijn interesse. P.R. Tresfon
17-12-2019 | 20:43 Jort bedankt voor het leuke boek!
06-12-2019 | 12:59 Jarenlang leiding geweest bij de LWG. Heel veel leuke herinneringen en heel veel kinderen een leuke tijd gegeven! Ik kijk uit naar het boekje!
04-12-2019 | 18:55
03-12-2019 | 19:39