Jantje Beton

Jeroen van Iperen

De jaarlijkse Jantje Beton collecte heeft weer plaatsgevonden. Ook dit jaar is er weer geld opgehaald voor het goede doel Jantje Beton. Deze stichting is hét goede doel dat zich sinds 1968 samen met kinderen en jongeren inzet voor meer en uitdagender speelruimte en meer speelkansen.

50% van de opbrengst gaat naar Jantje Beton en 50% gaat naar de collecterende vereniging. De Scouting in Badhoevedorp zal hiervan de helft besteden aan de Scouting activeiteiten en de andere helft zal worden gebruikt voor de realisatie van het nieuwe clubgebouw.

31-08-2022 | 21:23 Deel opbrengst Jantje Beton 2022 tbv nieuwbouw.
16-04-2021 | 10:29 Alle jeugdleden hebben middels een digitale collecte bus gecollecteerd. De oudere leden hebben huis aan huis een flyer verspreid met een QR-code voor de collecte. Dit alles heeft geleid tot een fantastische opbrengst waarvan een deel ten goede is gekomen aan het nieuwbouw project van de Scouting in Badhoevedorp. Leden bedankt voor jullie inzet en donateurs bedankt voor jullie bijdrage!
23-03-2021 | 17:53