kerstbomen ophalen en wegbrengen

Koen Bobeldijk
van totaal € 40 (125%)

Elk jaar kan je bij de gemeente kerstbomen in leveren na kerst. Hiervoor krijg je dan een kleine vergoeding. Mijn idee was daarom dit op grote schaal te doen met de scouting zodat we hierdoor een aanzienlijk bedrag kunnen ophalen.

We kunnen de bomen, indien mogelijk voor een kleine vergoeding, bij u thuis ophalen. U kunt ook uw boom bij bijvoorbeeld het ophalen van uw oliebollen op het clubhuis afleveren.

De bomen worden op 11 januari weggebracht naar de gemeente dus uw verzoek dient voor 11 januari ingedient te worden. Graag zouden we wel vragen dat als we een boom moeten ophalen of dit na 1 januari kan ivm. brandveiligheid.

Vragen en verzoeken kunnen naar koenbobeldijk@hotmail.com

15-01-2017 | 11:54 Deze week van Koen het geld voor de kerstbomen ontvangen. Voor 100 kerstbomen hebben we 50 euro ontvangen. En vele mooie fotomomenten (zie de huisvestingpagina op de Jan van Hoof website). Priceless!