Kerst kaarten bezorgen!

Merel van Marion

( Lid van team: Kerstkaart leveranciers  )

van totaal € 250 (0%)

Zoals u misschien al weet zijn wij als scouting Albert Schwetizer drug bezig met onze sleepboot de Oganga, die erg belangrijk is voor kampen en lesgeven, op te knappen. Nu hebben we al wat sponsoren en fondsen aangeschreven, maar we willen zelf ok de handen uit de mouwen steken. Daarom willen we dit jaar weer kerstkaarten rond gaan brengen *binnen* Rozenburg.

Wij halen de kaarten bij u op t/m 12 December. Dan zorgen wij ervoor dat deze voor 19 December zijn bezorgd.

De kosten per kaart zijn €0,50.

Bij het ophalen graag contant betalen.

Graag uw kaarten bundelen met een elastiekje als dit kan.

De gehele opbrengst gaat naar het opknappen van de Oganga. Zodat we de scouts op een veilige manier kunnen begeilden tijdens lessen en kampen.

Heeft u intresse sms/app/bel naar 0615340943 (Edwin Jouwenaar, Algemeen bestuurslid scouting Albert Schweitzer)

GROETEN VAN SCOUTING ALBERT SCHWEITZER!!