Doneren tijdens het Afscheidsfeest Ponton

Job Heijs

( Lid van team: Afscheidsfeestje ponton )

Afgesloten Je kunt niet meer doneren
van totaal € 500 (31%)

Het is zover! Het ponton, ook wel Hare Majesteit de Dubbele, gaat na vele jaren onze Gashaven verlaten. Dat is even wennen, maar
niet getreurd: een nieuw clubhuis is in zicht.
Ter van het oude ponton houden wij op 22 april een groot feest. Dit willen we met iedereen vieren! Ben jij er ook bij? Er staan al een
heleboel leuke dingen op de planning, zoals:
live muziek door ‘Oude Koeien!’, een speciaalbiertje, spelletjes voor de dolfijnen en zeeverkenners, mooie verhalen en nog veel meer.

€ 2.500 Doneren Sponsorpakket "Wilde Vaart" - Voor dit pakket ontvang u een vaartocht van 4 uur op ons moederschip de Clasina voor maximaal 12 personen. Met koffie, thee en een heerlijk stuk taart kunt u samen genieten van de mooiste rivier van Nederland. Uw naam/logo wordt vermeld op de website en in de digitale nieuwsbrief | Lid van de Club van 100+ | Een uitnodiging voor het officiële openingsfeest (4x) met plaatsing van een beachflag of banner. € 1.000 Doneren Sponsorpakket "Zeeverkenners" - Voor dit pakket ontvangt u een vaartocht van 2 uur op ons moederschip de Clasina voor max. 12 personen. Met koffie, thee en een heerlijk stukje taart. Uw naam/logo wordt vermeld op de website en in de digitale nieuwsbrief | Lid van de Club van 100+ | Een uitnodiging voor het officiële openingsfeest (2x) met plaatsing van beachvlag of banner. Nog 10 beschikbaar € 500 Doneren Sponsorpakket "Dolfijnen" - Dit is een mooi pakket, want uw naam komt voor 1 jaar op een riem. Als de blaren op de handen worden geroeid en de zweetdruppels van het voorhoofd glijden, zien de zeeverkenners bij elke slag uw naam of logo | Verder krijgt u ook naamsvermelding op de website en in de digitale nieuwsbrieven | Lid van de Club van 100+ | Een uitnodiging voor het officiële openingsfeest (2x). Nog 24 beschikbaar € 250 Doneren Wind in de zeilen - Zo gaat ie lekker! Een straf windje in de zeilen en een leuke bijdrage voor het project. Wij zien de toekomst zonnig in. We halen de schoot een beetje aan, zetten de voeten schrap: recht zo die gaat! Als blijk van waardering tonen we uw naam op een prominente plaats in het clubhuis voor een periode van 5 jaar | Naamsvermelding op de website | Lid van de Club van 100+, stuur een mailtje naar zeeverkennersclubvan100@gmail.com 1 donateur € 50 Doneren Houten plank voor de steiger - Wij zijn blij met een plankje erbij, want daarvan bouwen we nieuwe aanlegsteigers. Hout blijft namelijk zo lekker drijven. En met jouw hulp hoeven wij niet op een houtje te bijten. 1 donateur € 25 Doneren Een kuub IJsselwater  - Het water in de Gashaven lijkt vanzelfsprekend, maar niks is minder waar. De bodem van de haven moet voldoende diep zijn en ook een beetje vlak voor het geval ons clubhuis een keertje droogvalt. Help jij mee, zodat we kunnen baggeren en voldoende water in de Gashaven hebben voor ons drijvende clubhuis? € 5.000 Doneren Aanrader Sponsorpakket "Leiding en Loodsen" - Voor dit pakket ontvangt u een barbecue voor max. 12 personen op een unieke locatie: in de Gashaven of op de IJssel, aan boord van het moederschip de Clasina. Uw naam/logo wordt groot vermeld op de website en in de digitale nieuwsbrief | Uitgelicht social mediabericht 2× | Lid van de Club van 100+ | Een uitnodiging voor het officiële openingsfeest (4x) met plaatsing van een beachflag of banner.