Aanschaf nieuw kampmateriaal

We hebben nieuw kampmateriaal nodig! Onze scoutingroep Peka18 in Utrecht groeit. Dit jaar hebben we een extra patrouille bij de verkenners en dat maakt dat we ook qua materialen moeten uitbreiden. Bovendien zijn onze tenten verouderd (> 20 jaar) en nodig aan vervanging toe.

Help jij ons mee om nieuwe tenten, pionierpalen, pioniertouwen en keukenmaterialen aan te kunnen schaffen zodat we onvergetelijke kampen voor onze verkenners kunnen blijven aanbieden?

Tijdens de wekelijkse opkomsten, en de jaarlijkse kampen (hemelvaart, zomerkamp en de regionale scoutingwedstrijden) leren de verkenners om zelfstandig objecten te bouwen, wandelingen te maken met routeaanwijzingen en een kompas, én om samen met hun leeftijdsgenootjes te kamperen. Een bijzonder rijke ervaring waar ze voor de rest van hun leven van kunnen profiteren.

Dit zijn de bedragen:

Eén nieuwe patrouilletent: €950 (we hebben er 4 nodig)

Pionierpalen: €500

Pioniertouwen: €250

Keukenmaterialen: €250

Natuurlijk zijn onze verkenners zelf ook bezig met andere spaaracties. Ons doel is om in maart 2022 de nieuwe materialen aan te kunnen schaffen. Alle steun is van harte welkom, deel dit bericht ook gerust met vrienden, familie, buren of collega’s. We komen ook graag in contact met bedrijven die ons zouden willen sponsoren.

15-04-2022 | 21:10 Aan: Speelgoed verkoop
14-02-2022 | 21:34 Aan: Spellen en puzzels voor scouting
25-01-2022 | 10:58 Aan: Spellen en puzzels voor scouting
22-01-2022 | 18:17 Aan: Speelgoed verkoop Clicks gekocht op marktplaats