Afbouw van ons nieuwe clubhuis

In 2021 hebben we ons prachtig nieuwe clubhuis kunnen bouwen. We hadden het geld om het casco te bouwen al bij elkaar. Ondanks de coronacrisis hebben we ook de benodigde financiën voor alle installaties, zoals verwarming ed, kunnen betalen met de opbrengsten van de weinige acties die mogelijk waren.

We missen alleen nog een  bedrag om het gebouw echt helemaal gebruiksklaar te maken.  Zo moet o.a. de keuken nog geïnstalleerd en afgewerkt worden, de toiletten en douches worden betegeld en geplaatst, de wanden nog worden behandeld en de deuren nog geschilderd worden. Ook moet er voor de elektriciteit nog het een en ander worden aangeschaft. En daar hebben we uw hulp hard bij nodig dus help ons het laatste stukje te realiseren zodat we voor de zomer het gebouw in gebruik kunnen nemen.

Onze dank is groot! Kijk ook eens op onze speciale facebookpagina of onze speciale website. Voor andere vragen of ideeën neem contact met ons op via beheerstichting@scoutingscherpenzeel.nl