Gun een kind een eigen verhaal., AJV Scouting

Streefbedrag behaald

Niet iedereen in Nederland heeft het even ruim. Gezinnen die lid zijn van AJV Scouts & Pathfinders zijn hierop geen uitzondering. Juist voor de kinderen van deze gezinnen is deelname aan AJV Scouts & Pathfinders heel belangrijk.

Wij willen iedereen de mogelijkheid bieden om deel te nemen aan activiteiten van AJV Scouts & Pathfinders en zijn daarom op zoek naar mensen die een bijdrage willen leveren aan ons werk.

Landelijke activiteiten zoals de camporee kosten een hoop geld. Om deze kampen te kunnen blijven organiseren en de kamp prijs voor iedereen betaalbaar te houden zoeken wij sponsoren. De camporee is het hoogtepunt van het jaar voor de AJV scouts & pathfinders en ze kijken er altijd naar uit. Daarom willen we graag dat alle kinderen hier aan mee kunnen doen.

Met slechts €25 helpt u al één kind aan een jaarcontributie voor AJV Scouts & Pathfinders. Voor €80, sponsort u een kind voor de jaarcontributie én de camporee.

Gun een kind een eigen AJV Scouts & Pathfindersverhaal.

11-06-2020 | 10:38
30-05-2017 | 20:10
30-05-2017 | 19:24 Wij gaan samen met anderen op uit om de wereld te ontdekken en deze meer leefbaar te maken, omdat alles wat we doen, doen we vanuit de liefde van Christus.
30-05-2017 | 01:54 Nu het streefbedrag is bereikt, bid ik dat God de mensen die het geld gaan gebruiken zal inspireren en zegenen.
26-05-2017 | 20:19