De sloper gaat beginnen!

22-01-2023 | 16:16

Op maandag 27 februari gaat de sloper, Hoogendorp & Zonen B.V., starten met de sloop van het oude clubhuis. De verwachting is dat de sloop 6 tot 8 weken gaat duren. Aansluitend zal bouwbedrijf Breedijk gaan starten met de bouw van het casco.

Intussen gaan de opkomsten door op alternatieve locaties, waaronder het Reigersnest aan de Reigerstraat.

De bouwcommissie gaat intussen door om de gelden bijeen te krijgen om het nieuwe gebouw in te richten. Ook hiervoor gaat een beroep gedaan worden op fondsen en sponsoren. Daarnaast proberen we tweedehands materialen te verkrijgen, zoals reeds is gelukt voor het sanitair en de keuken.

Vorige week is nieuwsbrief 7 verstuurd. Heeft u deze niet ontvangen, stuur dan even een email aan contact@scoutingterraqua.nl