Brand materialencontainer Altenagroep

Op zondag 18 april is er een flinke brand geweest in de materiaalcontainer van de scouting Altenagroep op de buitenlocatie Steenenmuur. Het gevolg is dat vrijwel al het houtwerk, zwemvesten en zeilen van de watergroepen verloren zijn gegaan. Door dit incident is het voor de watergroepen momenteel niet meer mogelijk met de leden te zeilen en de opkomsten te organiseren zoals ze dit gewend zijn. Het bestuur en de stafleden van de watergroepen brengen de schade in kaart en proberen in overleg met de verzekering nieuwe materialen aan te schaffen. Momenteel wordt de totale schade geschat op 20.000 tot 30.000 euro. Helaas keert de verzekering naar verwachting slechts een klein deel van de werkelijke schade uit. Wil jij ons helpen om zo snel mogelijk weer te kunnen zeilen?

26-05-2021 | 18:56
26-05-2021 | 10:18 Het 4 mei Comité ontvangt al vele jaren ondersteuning van de Scouting Altenagroep tijdens de dodenherdenking. Nu willen wij jullie graag ondersteunen. Met vriendelijke groeten, Erik Wijburg 4 mei Comité Sleeuwijk
23-05-2021 | 16:45 Ik heb zelf jarenlang meegevaren met Scouting Altena, waar we altijd vertrokken vanaf onze basis bij Steenenmuur in de Biesbosch. Voordat we vertrokken haalden wij onze spullen op in precies diezelfde ruimte die nu afgebrand is. Ik ben blij dat ik financieel in de gelegenheid ben om bij te springen, omdat ik vind dat elk kind, of alle leden van scouting, de leuke tijd moeten kunnen meemaken die ik daar had. Groet, met de duim over de pink, Jos Menhart
22-05-2021 | 11:57
18-05-2021 | 19:08 Wat vervelend, sterkte! Alle kleine beetjes helpen. Hopelijk kunnen jullie snel weer het water op!