Buitenruimte kantoor Scouting Nederland

Na ruim 40 jaar in Leusden is het tijd voor een nieuwe locatie, op ons Scoutinglandgoed Zeewolde. Dé plek waar wij onze grote evenementen organiseren, waar Scoutinggroepen zomerkampen houden en waar kinderen met en zonder beperking overnachten in het Avonturenhuis. Vanuit deze nieuwe locatie werken beroepskrachten en vrijwilligers vanaf het voorjaar in 2024 om alle 1000 Scoutinggroepen en 45 Scoutingregio’s te ondersteunen en het Scoutingspel te bieden aan meer dan 90.000 jeugdleden.

Doe een donatie voor de buitenruimte van het kantoor
Met de verkoop van het pand in Leusden kunnen we het nieuwe kantoor en de basisinrichitng van de buitenruimte betalen. We willen natuurlijk dat er een typische Scoutinguittraling is en voldoende ruimte om ook in een inspirerende buitenruimte te kunnen overleggen en ontmoeten.  Wil je hier een financiele bijdrage aan leveren?

Meer lezen over het nieuwe kantoor? Lees het in onze updates