De nieuwe Waterval

Een nieuw clubgebouw voor scouting Bernisse!

Onze scoutinggroep heeft beperkte middelen. Om onze huidige en toekomstige leden een veilige omgeving te bieden, waar ze kunnen spelen en ontwikkelen, zoeken wij sponsoring voor het realiseren van een nieuw gebouw. De sponsoring helpt ons zodat wij verder kunnen met ons doel om de kinderen van Nissewaard een leuke en uitdagende omgeving te bieden, waarbij ze zich kunnen ontwikkelen tot de verantwoordelijke volwassenen van morgen.

U kunt hieraan bijdragen door een financiële of een materiële sponsoring te doneren aan de groep. En een echte impact te hebben op de jeugd van Nissewaard en omstreken.

Adeline Kronemeijer - Projectleider Nieuwbouw

Algemeen@scouting-bernisse.nl

Voorlopig ontwerp nieuwbouw

26-07-2023 | 21:11 Architectenbureau Ziggurat heeft een voorlopig ontwerp gemaakt voor de nieuwe "Waterval" (ons nieuwe gebouw). Het pand is een stuk groter als ons huidige gebouw, met meer opslag en een extra groepsruimte. Het gebouw zal bestaan uit houtskeletbouw met houten wanden en zal daardoor veel duurzamer zijn dan het huidige gebouw.