Crowdfundingactie Dick van Toor, Dick van Toor

Scoutinggroep Dick van Toor uit Valkenswaard is slachtoffer geworden van verduistering van financiële middelen. Hierdoor is de groep ernstig gedupeerd en is het voortbestaan van de groep in gevaar. De financiële nood is erg hoog en daarom starten we een crowdfundingsactie. Daarbij hebben we uw hulp heel hard nodig! In 2020 bestaat onze prachtige scoutinggroep 75 jaar en we gaan er alles aan doen om in dat bijzondere jaar financieel weer op eigen benen te staan. We zijn ervan overtuigd dat dat met hulp van u gaat lukken!
We hebben het doelbedrag voor de crowdfunding gezet op €55.000,-. In de afgelopen periode hebben we het dak van onze oudste blokhut vervangen. Daar zat asbest in en dat wilden we saneren. De rekening voor deze renovatie bedraagt circa €30.000,-. Daarnaast hebben we nog een aantal andere openstaande facturen. We beschikken niet over de middelen om die te kunnen voldoen.
Daarnaast hebben we hard gespaard om zonnepanelen op onze gebouwen te leggen. Als scoutinggroep staan we voor een duurzame toekomst van onze planeet en dan geven we zelf graag het goede voorbeeld. Tevens hebben we ook gespaard voor ons komende jubileum. 2020 moet een spetterend jaar worden met een gezamenlijk zomerkamp voor onze hele groep als hoogtepunt. Deze gespaarde gelden zijn nu helaas niet meer aanwezig.
Mocht u niet de mogelijkheid hebben om via IDeal betalingen te verrichten, maar onze vereniging wel een steuntje in de rug wilt geven, neem dan contact op via penningmeester@dickvantoor.com.
11-06-2020 | 10:38
16-06-2019 | 22:19 Jaarlijks komen we als familie met veel plezier op deze geweldige locatie bij elkaar. We hopen deze traditie nog lang voort te kunnen zetten, vandaar dat we met de 'pet' rond zijn gegaan 🍀
17-03-2019 | 22:14
16-03-2019 | 16:40