EHBO-koffers voor Poolse scouts

Afgesloten Je kunt niet meer doneren of in actie komen

Crowdfunding gesloten - Dankjullie wel voor alle donaties! We gaan ervoor zorgen dat er ruim 200(!) EHBO-koffers naar de Poolse scouts gaan. Houd scouting.nl/updates in de gaten voor meer nieuws en acties rondom Oekraïne.

De Poolse scouts helpen langs de grens van Oekraïne om onder andere EHBO te verlenen aan Oekraïense vluchtelingen. Er is echter een groot tekort aan EHBO-middelen en hebben Nederlandse scouts gevraagd om hulp. Er moeten zo snel mogelijk EHBO-koffers naartoe. Met jouw hulp willen we 100 koffers (of meer!) versturen en zo onze mede-scouts helpen met humanitaire noodhulp op de ontvangstpunten waar Oekraïense vluchtelingen binnenkomen.

Dit is een crowdfundingsactie van de landelijke organisatie van Scouting Nederland in reactie op de hulpvraag van The Polish Scouting and Guiding Association (ZHP). Er is intensief contact tussen international commissioners in heel Europa.