Help JMC aan nieuwe toiletten en douches!

Wij zijn Scoutinggroep John McCormick (JMC) en al sinds 1946 gevestigd in Zoetermeer.

Alle scoutingactiviteiten vinden plaats in ons clubhuis, genaamd ‘de Chute’. Het is een gebouw waar we trots op zijn, nadat wij dit zelf met alle vrijwilligers hebben opgebouwd. In 1999 is het houten gebouw neergezet en vanaf 15 januari 2000 is het in gebruik.

De Chute wordt onderhouden door onze eigen vrijwilligers. De natte groep (gescheiden heren- en dames
toiletten en douches) is na bijna 25 jaar gebruik aan vervanging toe. De afgelopen maanden is er hard
gewerkt aan het samenstellen van een projectgroep om de verbouwing van de natte groepen te
kunnen realiseren.De verbouwing zal in twee fases gaan plaatsvinden. Eerst zal de damestoilet en douche worden vervangen, wanneer dit is afgerond wordt de herentoilet en douche aangepakt.
Per ruimte verwachten we ongeveer een half jaar nodig te hebben.

En alhoewel wij zoveel mogelijk met onze eigen vrijwilligers oppakken, kunnen we dit niet zonder financiële steun! Helpt u ons mee met het realiseren van een nieuwe toilet/ douche gelegenheid, zodat we ook de komende 25 jaar weer heel veel jeugdleden van scouting kunnen laten genieten!

Alvast bedankt!

Doneer nu