Het nieuwe clubhuis, Jan van Hoof-groep

Het huidige clubhuis aan de Nieuwe Haven is een aantal jaren terug door Gemeente Gouda aan woningstichting Mozaiek verkocht. Na een aantal mooie jaren, met een goede samenwerking, is het voor de Jan van Hoof-groep dan ook jammer dat het clubhuis opnieuw verkocht is, want hierdoor moet de groep haar mooie pand in de binnenstad van Gouda verlaten.

De scouting Jan van Hoof-groep in Gouda staat hierdoor voor een uitdaging. De groep heeft namelijk zoveel mogelijk handen, materialen, maar vooral heel veel geld nodig om de verhuizing naar haar toekomstige clubhuis waar te maken.

Over hoeveel geld praten we?
De scouting Jan van Hoof-groep heeft in totaal nog €30.000 nodig om de verbouwing en verhuizing van en naar het nieuwe clubhuis te realiseren. Met deze Crowdfundingsactie willen we graag 10.000 euro ophalen. Wij hebben uw hulp dan ook hard nodig! Want hoe hoger de opbrengst van de crowdfundingactie uitvalt, des te lager een eventuele lening bij de bank is.

Koop een vierkante meter en help!
Wilt u ons helpen? Dan kunt u een stukje vloer in ons huidige clubhuis ‘adopteren’. Alle donateurs ontvangen op een later moment een uitnodiging om tijdens een informatieve avond zijn of haar naam in hun vierkante meter te schrijven. In het nieuwe clubhuis maken we vervolgens een bord met alle donateurs erop genoemd. Het is natuurlijk ook mogelijk om anoniem vierkante meters te adopteren.

Koop nu een vierkante meter voor €20.00

Geen Ideal ?
U wilt ons graag steunen, maar heeft geen beschikking over Ideal ? Dan kunt u uw donatie ook aan ons overmaken. Het IBAN nummer is NL83INGB0003632243 tnv stichting Jan van Hoof Groep Gouda. Indien u ons een mail stuurt of een reactie achterlaat op onze site houden we u graag op de hoogte van alle vorderingen.

Wilt u ons op een andere manier steunen ? Bijvoorbeeld door sponsoring van materiaal, arbeid etc ? We komen graag met u in contact. Ook bespreken we graag met u onze eventuele tegenprestatie.

Bij voorbaat dank voor uw steun !

Start een actie
Wilt u iets ondernemen dat meer impact heeft dan het adopteren van een vierkante meter? Start dan nu een actie of doe mee aan een onlangs georganiseerde actie. Denk hierbij aan een sponsorloop, een rommelmarkt of misschien wel een benefietconcert.

Heeft u vragen, tips of geweldige ideeën? Stuur dan een e-mail naar huisvesting@janvanhoof.nl en wij nemen zo snel mogelijk contact met u op.

11-06-2020 | 10:36
22-03-2017 | 10:01
19-03-2017 | 15:22 Aan: Nieuwjaarsduik Jan van Hoof
13-03-2017 | 08:43 Aan: Halve marathon onder de 2 uur? Iets minder snel dan gehoopt, maar goed voor de club.
20-02-2017 | 16:23 Aan: Nieuwjaarsduik Heel stoer Joep, dat je hebt meegedaan.