U helpt ons toch ook uit het noodgebouw?, Scouting Maggy Lekeux Laren-

Na 7 jaar in een noodgebouw hebben wij uw hulp hard nodig om een duurzaam nieuw clubgebouw neer te zetten aan de Veerweg te Laren!

Wat kan je doen?
Je kan gelijk doneren door zelf een bedrag te kiezen via de 'doneer-nu-button' of een van de opties aan te klikken die al op de pagina staan weergegeven. Ook kan je zelf een sponsoractie opzetten via de 'kom-in-actie-button'. Genoeg mogelijkheden om ons op jouw manier te steunen!

Super bedankt!
Wij zijn als vereniging ontzettend blij dat je wil bijdragen aan het nieuwe clubhuis en Scouting Maggy Lekeux een warm hart toedraagt! Wij geven daarom ook graag wat terug.

Delen is lief!
Deel deze actie ook met al je vrienden, familie, buren, kennissen en overige connecties via Social Media! Gebruik de hashtag: #maggyclubhuis.

SBBI status
Scouting Maggy Lekeux Laren-Eemnes is een Sociaal belang behartigende instelling.