(Nu al) Stapelgek op het nieuwe gebouw!

23-04-2024 | 10:00

Na weken van hard werken staat er inmiddels een gebouw. Af is het nog lang niet, maar er inmiddels zijn de muren van logs opgestapeld, is het dak geplaatst en zitten de ramen en deuren in de kozijnen. Het gebouw is daarmee wind- en waterdicht!

Een project als dit gaat nooit 100% zoals gepland. En ook dit project hebben de vrijwilligers, aannemer, het stichtingsbestuur en het bouwteam al een hoop hobbels moeten overwinnen om hier te komen. Maar nu de ruwbouw er staat gaat de bouw een nieuwe fase in: het leggen van elektra en leidingen, het isoleren van vloer, dak en wanden, en het leggen van de vloer gaat nu volgen.

Daarmee schiet het al aardig op, en kunnen we langzamerhand gaan dromen over mooie keukenapparatuur, tegeltjes voor aan de wanden, de kleur beits voor de buitenkant en over de ideale wc-pot.