10%, lieve berichtjes, bedankjes en 100 jaar Gilwell in NL

11-03-2023 | 11:06

Beste donateur voor de Gilwellpoort,

Dank voor jouw bijdrage aan de nieuwe Gilwellpoort op Gilwell Ada’s Hoeve! Zonder jullie steun kunnen wij dit niet mogelijk maken.

Meer dan 10% is binnen!

Dank voor jouw gift, want daarmee hebben we al meer dan 10% binnen van het benodigde bedrag. Deel de actie met anderen en zo halen we samen het hele bedrag op.

Jullie lieve berichtjes

Dank voor degene die bij hun gift ook een bericht heeft achtergelaten! Daarin is te lezen hoeveel Gilwell, Ada’s Hoeve of beide jullie hart heeft. Dit verwarmt ons hart. We zijn van plan om een aantal van jullie uitingen ook te delen met volgers van Gilwell en Ada’s Hoeve. Wij denken dat jullie woorden niet alleen mensen activeert om ook te geven voor deze actie, maar ook dat jullie woorden anderen kunnen inspireren om Gilwell te gaan doen. Lief van jullie! Lees ze hier.

Heb jij gekozen voor een beloning als bedankje?

Bij jouw gift hoort dan een bedankje. Dit kan een naambandje, badge of bijl zijn, afhankelijk van hoeveel je gegeven hebt. De bedankjes worden nog ontworpen en in een latere update zullen we met jullie delen hoe ze eruit gaan zien. De bedankjes zullen sowieso gereed zijn voor de Gilwellreünie in het weekend van 23 september. In hetzelfde weekend viert Gilwell Ada’s Hoeve haar 100-jarig jubileum. Voor wie dat weekend in Ommen is, vragen we jullie die dan op te halen. Mocht je dat weekend daar niet zijn, dan sturen we het bedankje naar je op. Dit scheelt kosten en is duurzamer. Via dit formulier kun je aangeven hoe je het bedankje ontvangt: Zo wil ik mijn bedankje ontvangen.

Jubileumactiviteiten 100 jaar Gilwell in Nederland

Via Gilwell23.nl vind je alle informatie over de jubileumactiviteiten van Gilwell in dit jubileumjaar. Zo zijn er twee bijzondere Gilwelltrainingen in juli 2023, precies 100 jaar na de eerste in Nederland, op de Leidersvelden van Gilwell Ada's Hoeve in Ommen waar toen in 1923 ook de training was. Een voor scoutingvrijwilligers die nog geen Gilwell gedaan hebben. En een speciale voor Gilwellians. En op 23 september 2023 is op Gilwell Ada's Hoeve Ommen zowel de Gilwellreunie gehouden als het 100-jarig bestaan van Gilwell Ada's Hoeve gevierd.

Meer nieuws volgt als de bedankjes ontworpen zijn of als we een stap dichter zijn gekomen bij ons doelbedrag. Door jouw gift wordt je automatisch ook gemaild als er een nieuwsbericht verschijnt. Wil je dat niet? Dan kan je de afmeld-link gebruiken.

Groetjes,

Team Gilwell