Nieuwe Gilwellpoort op Gilwell Ada’s Hoeve Ommen

Afgesloten Je kunt niet meer doneren of in actie komen

In 2023 bestaat Gilwell Ada's Hoeve Ommen 100 jaar. Ook is het een bijzonder jaar voor Team Gilwell, want in 1923 was ook de eerste Gilwelltraining in Nederland in Ommen. We willen een nieuwe Gilwellpoort plaatsen op Buitencentrum Gilwell Ada’s Hoeve Ommen. De poort die er nu staat is aan vervanging toe. Daarom zamelen we geld in om materiaal aan te schaffen voor de poort. Met de hulp van vrijwilligers en onder leiding van een aannemer (en scout) bouwen we vervolgens de Gilwellpoort. Draag jij of jouw bedrijf ook iets bij aan deze poort?

Ook willen we een Gilwell Oak planten op Gilwell Ada’s Hoeve Ommen als dat kan met het opgehaalde bedrag. Eerst zorgen we dat de Gilwellpoort er komt. Daarna groeit de Gilwell Oak met jouw bijdrage!

Onderaan zie je nog de bedankjes die kunt krijgen door jouw donatie. Bedankt!

50% + ophalen beloning op Gilwellreünie

18-09-2023 | 07:10 Goedemorgen! Gisteravond is de teller versprongen naar € 3.500,-, en dat is 50% van de beoogde € 7.000,-. Dank jullie wel! Einde in zicht Het einde van de actie komt in zicht. Want op de Gilwellreünie volgend weekend maken we de eindstand bekend nadat we weten wat er op de reünie nog is binnengekomen.  Beloningen sneakpreview Beloning ophalen Ben jij op de Gilwellreünie? Dan kan je daar je beloning ophalen. Vul dit formulier in om aan te geven of je er bent. https://forms.office.com/Pages/ResponsePage.aspx?id=VYdTScFXP0uwNdTiaRb-B4yZsURZJoBNiWG2--v_PbJUNEUzVVRENDFRUlBHSlhTUTU1NjdGUUE5NC4u Voor degene die er niet zijn, zoeken we na het weekend een passende oplossing. Los versturen is de duurste en minst duurzame optie, dus als we die kunnen vermijden dan doen we dat. In dat geval nemen we contact op om te kijken of via anderen of een verzending naar een regio dit duurzaam kunnen oplossen.  Op de Gilwellreünie zullen we ook een maquette tonen van de nieuwe poort en de cheque symbolisch overhandigd aan Gilwell Ada’s Hoeve Ommen. Nogmaals dank ieder voor de gift!