Ons wachtschip waterdicht

Afgesloten Je kunt niet meer doneren of in actie komen
Streefbedrag behaald

Uit veiligheidsoverwegingen wordt ons wachtschip iedere zeven jaar bij een scheepswerf droog gezet en gekeurd. Bij de laatste keuring in het voorjaar van 2017 is gebleken dat de schroefaskoker, de koker waardoor de schroefas naar buiten gaat, vervangen moet worden. Als het schip droog staat wordt er gelijk een laag antifouling op het onderwaterschip en een laag coating op de zijkant aangebracht om de huid goed te conserveren. Onlangs is ook een stuk houtrot ontdekt bij de deel van het dek/ingang. Dit willen wij tijdens dit project ook gelijk herstellen en veilig maken. Werkzaamheden worden, daar waar mogelijk, door onszelf (leden, oud-leden, staf, bestuur) uitgevoerd.

Streef bedrag gehaald!

30-12-2023 | 11:03 Beste Donateur, Wat fantastisch en wat snel!Het streefbedrag van € 3000,- voor de doneeractie van Zeeverkenners Canisius (‘Ons wachtschip waterdicht’) is gehaald.En dat mede door jou. Enorm bedankt!!!Op 28 maart 2024 starten de werkzaamheden. We houden je op de hoogte. Heb je van ons nog een authentieke ZVC sleutelhanger tegoed, dan valt deze spoedig bij je in de brievenbus. Namens zeeverkenners, staf en bestuur van zv Canisius wens ik je een hele fijne jaarwisseling en op naar een mooi 2024! Vriendelijke groet, Jaap Ceulemans