Ophogen terrein Scouting Nieuwerkerk

Afgesloten Je kunt niet meer doneren of in actie komen

Scouting Nieuwerkerk aan den IJssel is de trotse bezitter van het Luchtkasteel. Een lekker ruim en degelijk clubgebouw wat we geheel zelf onderhouden. Dit clubgebouw staat onder aan de dijk van de Ringvaart van de Zuidplaspolder. Vlakbij het laagste punt van Nederland! De grond om het gebouw is slap en weinig draagkrachtig. De afgelopen jaren hadden droge zomers extra verzakkingen tot gevolg. We hebben een plan gemaakt om stapsgewijs de toegang tot het gebouw en de grond eromheen op te hogen. Op onze website hebben we een projectpagina gemaakt waar je het plan en de voortgang kunt vinden. Help jij mee om ons terrein op te knappen?

Door jouw donatie help je ons op weg. Naast de donaties vragen we ook een bijdrage aan enkele fondsen die verenigingen en clubs ondersteunen. Daarover kun je wat lezen in het plan.

Vergeet ook niet om je vrienden, kennissen, collega's en social friends de link naar deze pagina te sturen. Ook daarmee help je ons enorm! Alvast bedankt!

Projectpagina

Voor contact over dit project kun je ons het beste even een e-mail sturen.
Door op onderstaande button te klikken opent je e-mailprogramma automatisch.
Je kunt ook rechtstreeks mailen aan projecten@scoutingnwk.nl.

We proberen je vraag zo snel als mogelijk te beantwoorden.

Mail ons!

Moet het gehele bedrag op deze manier bijelkaar gebracht worden?
Nee. Dit is een onderdeel van het bij elkaar krijgen van de benodigde middelen. In het plan op de projectpagina lees je hoe we het totaalbedrag bijelkaar hopen te krijgen.

Projectpagina

Doneer ik echt een tegel of hoop zand?
Nee. je doneert een geldbedrag wat gebruikt wordt om de klus te klaren. De genoemde voorbeelden zijn illustratief.

Ik wil een donatie doen in de vorm van (bouw)materialen
We hebben nog diverse materialen nodig. Bekijk ook even het plan.
Neem hiervoor contact op middels de onderstaande button.

Mail ons!

Ik heb een factuur nodig voor mijn boekhouding.
Een factuur is niet iets waar wij ons door laten tegenhouden.
Neem hiervoor contact op via de onderstaande button.

Mail ons!

Ik kan of wil niet via Ideal betalen, maar ik wil wel een donatie doen.
U kunt uw donatie ook overmaken op de rekening van Scouting Nieuwerkerk:
IBAN   NL73RABO0345214854
ten name van Scouting Nieuwerkerk aan den IJssel
o.v.v.   ophogen terrein

Fase 1 is bijna af!

23-05-2022 | 14:28 Na een 2e klusdag en veel werk van aannemer HTinfra is de eerste fase bij a gereed. Later meer.... nu eerst de foto's.