Nieuwbouw Schoterboshuis - Scouting Brigitta

Nog te gaan

Scouting Brigitta gaat een nieuw clubhuis bouwen in het Schoterbos, het Schoterboshuis. Waarom? De kinderen en vrijwilligers van Scouting Brigitta moeten per september 2024 hun clubhuis uit. Een nieuw gebouw is noodzakelijk, want zonder gebouw kan een Scoutinggroep niet langer bestaan. Daarom werken de vrijwilligers hard aan het project ‘Schoterboshuis’, samen met TomDavid architecten. Een gebouw voor de hele buurt, dat kinderen en volwassenen inspireert, uitnodigt en verbindt. En waar de jonge vrijwilligers van de scoutinggroep kinderen en jongeren uitdagen in hun persoonlijke ontwikkeling met leuke en spannende activiteiten.

We werken samen met Tom van Odijk en Paul Geurts van TOMDAVID + MOST Architecture. Met een budget van 500.000 euro excl. btw en het opleveringsmoment in september 2024 zijn zij druk aan het tekenen geslagen. Hierboven het resultaat!

Contact opnemen? De stuurgroep bestaat uit Albert Jan, Kaat, Ruben, Erwin, David, Niels en Kim. Je mailt ze via nieuwbouw@scoutingbrigitta.nl.

Kies een bedrag
€ 10 Doneren Doosje schroefjes - In ruil ontvang jij een uitnodiging voor de feestelijke opening en de unieke Schoterboshuis-badge! € 25 Doneren LED-lamp - In ruil ontvang jij een uitnodiging voor de feestelijke opening en de unieke Schoterboshuis-badge! € 100 Doneren WC-pot - In ruil ontvang jij een uitnodiging voor de feestelijke opening, de unieke Schoterboshuis-badge en jouw naam op het sponsorbord! € 250 Doneren Zonnepaneel - In ruil ontvang jij een uitnodiging voor de feestelijke opening, de unieke Schoterboshuis-badge en jouw naam op het sponsorbord! € 500 Doneren Isolatiemateriaal - In ruil ontvang jij een uitnodiging voor de feestelijke opening, de unieke Schoterboshuis-badge, jouw naam op het sponsorbord en scoutingbrigitta.nl/nieuwbouw. € 1.000 Doneren Sponsorpakket 'Kaa' - De slimme slang in het jungleboek! In ruil ontvang jij een uitnodiging voor de feestelijke opening, de unieke Schoterboshuis-badge, jouw naam op het sponsorbord en op scoutingbrigitta.nl. € 2.500 Doneren Sponsorpakket 'Bagheera' - De scherpe panter uit het jungleboek! In ruil ontvang jij een uitnodiging voor de feestelijke opening, de unieke Schoterboshuis-badge, jouw naam op het sponsorbord en op scoutingbrigitta.nl. € 5.000 Doneren Sponsorpakket 'Hathi' - De wijze olifant in het jungleboek! In ruil ontvang jij/jouw bedrijf een uitnodiging voor de feestelijke opening, de unieke Schoterboshuis-badge, je (bedrijfs)naam op het sponsorbord, op scoutingbrigitta.nl, de social mediakanalen van Scouting Brigitta en een persbericht in Haarlem en omgeving. Ook zijn bedrijfsactiviteiten op maat mogelijk.