Reparatie Quint, Scouting Bernisse

Als waterscoutinggroep staan onze opkomsten vaak in het teken van sport en spel op het water, we hebben hiervoor lelievletten en kano's.
De meeste tijd brengen we hiermee door op en rond het Brielse meer. Als ondersteuning bij onze opkomsten maar ook om buiten het Brielse meer te komen voor kampen en activiteiten
hebben we als groep ook een sleepboot. Dit is natuurlijk een van de groote trotsen van een waterscoutinggroep.
De sleepboot de Quint is van groot belang voor de groep en het plezier dat we de jeugdleden kunnen geven.

Helaas hebben wij pas geleden een gat in de onderkant van de Quint gevonden, hierdoor liep er water de boot in en moest deze uit het water gehaald worden.
De Quint kan gemaakt worden maar dit kost een hoop geld. Als scoutinggroep doen we natuurlijk zo veel mogelijk zelf, maar sommige dingen moeten we overlaten aan de professionals.

Dus neem ons op sleeptouw en doe een bijdrage voor het repareren van de Quint. Zo kunnen onze jeugdleden ook volgend jaar, tijdens ons jubileum veel veilig vaarplezier hebben.