Nieuwbouw Scouting Esjeeka, Scouting Esjeeka

Na 15 jaar in een muffe kleder was het tijd voor iets nieuws. En inmiddels zijn we al een heel eind gevorderd met onze nieuwbouw in het spoorpark in Tilburg. Een plek om trots op te zijn!

Het grote kluswerk zit er op, we zijn nu nog voornamelijk bezig met de afwerking, en daarna gaan we aan de slag met de inrichting. We hebben natuurlijk nog wel wat spullen uit het oude gebouw.... maar sommige dingen zullen we toch nog nieuw moeten (of willen) aanschaffen: denk hierbij aan verlichting, gordijnen, kasten, krukjes e.d.

Om die rede zetten we de actie nog 1x open, zodat we ook daarvoor nog een leuk bedrag kunnen binnenhalen :-)

Meer weten over dit project? Kijk op onze site of stuur een mailtje (info@esjeeka.nl)

U steunt ons toch ook!?