Help Scouting Laurentius Overleven, Scouting Laurentius

Afgesloten Je kunt niet meer doneren of in actie komen

Wij hebben de laatste jaren noodgedwongen grote investeringen gedaan om onze verhuurvergunning te kunnen behouden (buitenwand, achteringang, kampvuurkuil). Het verhuur is namelijk onze belangrijkste inkomstenbron. Verder hebben wij te maken met stijgende kosten voor bijvoorbeeld de OZB (in 2020 gestegen met ruim 50%, totaal € 600 meer kosten) en het huren van afvalcontainers (jaarlijks € 1.200, voorheen € 0!).

Daarnaast hebben wij ook te maken met de negatieve gevolgen van het coronavirus. Hierdoor hebben wij dit jaar veel minder huuropbrengsten dan normaal gesproken. Ons gebouw moet echter wel onderhouden worden, en door de noodgedwongen investeringen en toegenomen kosten hebben wij helaas een flinke achterstand opgelopen.

Om je een idee te geven wat er allemaal moet gebeuren op korte termijn, met bij benadering de verwachte kosten:

• Schilderwerk buitenkant € 7.000
  • Verlichting binnen vervangen € 1.000
  • Vloer gang vervangen € 2.000
  • Gordijnen vervangen en impregneren € 1.200
  • Onderhoud washok € 1.500

Dit zijn werkzaamheden die eigenlijk al gedaan hadden moeten zijn, maar die wij momenteel niet kunnen financieren. Wij vragen daarom jullie hulp!

Wil jij bijdragen aan de toekomstbestendigheid van ons prachtige clubgebouw? En wil jij helpen om scouting betaalbaar te houden voor onze leden, zodat scouting voor iedereen toegankelijk blijft?

Ook als je op een andere manier kunt helpen, of een ander (hoger) bedrag wilt doneren mag je altijd contact opnemen met het stichtingsbestuur.

LET OP! Je donatie wordt overgemaakt aan Scouting Nederland en na aftrek van kosten aan ons uitbetaald.