Proud to be (sc)out!, Scouting Nederland

Scouting Nederland vaart dit jaar op 5 augustus mee met de Canal Parade in Amsterdam. Scouting staat open voor iedereen en vindt het belangrijk dat iedereen binnen Scouting zichzelf kan zijn. Scouting is trots dat ze mee mag varen met de Canal Parade om dit uit te dragen.

De scouts varen mee onder het motto “Proud to be (sc)out!” Scouting is een jongerenorganisatie en dat zal te zien zijn op de boot. De deelnemersgroep zal bestaan uit jeugdleden tot 21 jaar die laten zien dat ze trots zijn dat binnen Scouting iedereen zichzelf kan zijn. Scouting is een plek waar je je welkom voelt en waar je trots kunt zijn op wie je bent. Scouting zet zich actief in om deze boodschap binnen en buiten Scouting uit te dragen.

Ben jij ook trots op Scouting en wil je de jonge scouts die deelnemen aan de Canal Parade ondersteunen? Met jouw steun zorgen zij ervoor dat Scouting op een fantastische manier zichtbaar zal zijn tijdens de Canal Parade.

Steun Proud to be (sc)out.

Bekijk alle
05-08-2017 | 16:49
05-08-2017 | 01:49 Aan: Donate a (small) amount to the Canal Pride Scouting-boat..! Omdat ik als trotse scout dit geweldige initiatief een warm toedraag!
04-08-2017 | 12:05 Aan: Voor een beetje extra geluk
01-08-2017 | 23:05 Aan: Donate a (small) amount to the Canal Pride Scouting-boat..!
06-07-2017 | 12:43 Aan: Donate a (small) amount to the Canal Pride Scouting-boat..!