Scouts in actie - hulp aan Turkije en Syrië

Afgesloten Je kunt niet meer doneren of in actie komen

Duizenden scouts hebben zich gemobiliseerd in de nasleep van de aardbevingen die Turkije en Syrië vorige week troffen, waarbij tienduizenden slachtoffers vielen en miljoenen mensen dakloos werden.

Scouts en nationale Scoutingorganisaties zijn in actie gekomen om de hulpverlening te ondersteunen door voedsel, kleding en medische benodigdheden uit te delen en te helpen bij zoek- en reddingsoperaties.

Samen met WOSM hebben we jouw hulp nodig om te ondersteunen en op te schalen:

Maaltijden en water aan degenen die getroffen zijn door de aardbevingen, voorbereiden en distribueren van noodvoorraden, zorg voor vervoer voor Scoutinghulpverleners naar getroffen gebieden, zorg voor communicatiemiddelen, activiteiten voor kinderen en jongeren om het moreel en het welzijn te stimuleren.

Doneer vandaag nog, alle opbrengsten worden overgemaakt naar de World Scout Foundation ten behoeve van de actie in Turkije en Syrië. Meer info vind je op https://worldscoutfoundation.org/home

07-04-2023 | 20:34 Het is heel erg nodig dat mensen ook nu nog worden geholpen. Er zijn zoveel mensen alles kwijtgeraakt. Doe je ook mee?
20-03-2023 | 10:46 Scouts help each other & those in need. #wiegoeddoet,goedontmoet
18-03-2023 | 18:39 Met de scouting Van Woesik Wassenaar. Met alle kinderen 2 weken lang lege flessen ingezameld. Om onze donatie te kunnen doen.
17-03-2023 | 10:13
17-03-2023 | 09:20 Het is nog steeds hard nodig!