Dimitry en Ingeborg

Scouts wandelen voor scouts met een beperking
van totaal € 600 (61%)

Wij (Dimitry & Ingeborg) lopen de vierdaagse om geld bijeen te brengen voor de inrichting van het nieuwe Blauwe Vogelhuis dat geschikt wordt gemaakt voor minder valide scouts en andere minder valide kinderen op het Scoutcentrum te Baarn.

Help U mee om deze kinderen een toffe beleving te geven in het midden van het bos.

Dank U wel.

Kies een bedrag
€ 50 Doneren Stoel - Doe een donatie voor een stoel zodat iedereen kan aanschuiven. Als bedankje ontvang je een naambandje voor op je Scoutfit of kampvuurdeken ‘Ik bouw mee aan Buitenzorg’. 8 donateurs Nog 72 beschikbaar € 100 Doneren Matras - Met een donatie voor een matras zorg je ervoor dat onze gasten uitgerust weer wakker worden. Als bedankje ontvang je een naambandje voor op je Scoutfit of kampvuurdeken ‘Ik bouw mee aan Buitenzorg’. 2 donateurs Nog 78 beschikbaar € 250 Doneren Tafel - Doe een donatie voor een tafel voor in het Blauwe Vogelhuis en creëer daarmee een vaste plek voor ontmoeting en gezelligheid. Als bedankje mag je naam worden vermeld op een prominente plek in het gebouw. 2 donateurs Nog 18 beschikbaar € 500 Doneren Bed - Doe een donatie voor een bed. Als bedankje mag je naam worden vermeld op een prominente plek in het gebouw. 2 donateurs Nog 78 beschikbaar € 750 Doneren Zonnepaneel - Met de aanschaf van een zonnepaneel kunnen wij ons Blauwe Vogelhuis nog groener maken. Je naam zal worden vermeld op het sponsorbord bij de ingang van het gebouw. Nog 50 beschikbaar € 1.000 Doneren Sponsorpakket 'Mytyl' - Hiervoor ontvang je het volgende: Logo op onze website, logo op het sponsorbord in het gebouw en logo in de digitale nieuwsbrief | Je krijgt 2 vouchers voor een bezoek aan de officiële opening . € 2.500 Doneren Sponsorpakket 'Tyltyl' - Hiervoor ontvang je het volgende: Uitgelicht social mediabericht 1× | Logo op onze website, logo op bouwborden logo op het sponsorbord in het gebouw en logo in de digitale nieuwsbrief | Je krijgt 4 vouchers voor een bezoek aan de officiële opening . € 75 Doneren Aanrader Exclusieve donateursbadge - Koop een exclusieve donateursbadge (75mm in diameter) voor op je Scoutfit of kampvuurdeken. Van deze badge worden slechts 100 exemplaren gemaakt. Bij elke badge ontvang je ook een certificaat. 32 donateurs Nog 68 beschikbaar Ander Bedrag Anders  - Ik wil zelf een bedrag bepalen

Vierdaagse 2024

22-07-2024 | 19:26 Dinsdag 16 juli was de eerste wandeldag van deze editie. Maandag hebben we ons aangemeld, bandjes en startbewijs gehaald. Dinsdag om 4.00 uur opgestaan en om 4.45 per fiets vertrokken naar de startlocatie. Na een half uur doortrappen, fietsen stallen en sanitaire stop om 5.30 uur op de Wedren, binnen 5 minuten waren we op weg voor de eerste 40 km. We hadden er een lekker tempo in en terwijl we over de Waalbrug Nijmegen uitliepen werden we begeleid met een watersaluut van de brandweerboot. De tocht liep via Nijmegen naar Oosterhout, Slijk-Ewijk, Valburg, Elst, naar Bemmel, Lent en terug naar Nijmegen. Alles verliep redelijk voorspoedig, lekker wandelweer, niet te druk bij de dixies, dus onze aankomsttijd lag voor de drukte uit. Helaas ben ik (Ingeborg) net voor Bemmel gevallen;  kapotte knie en elleboog en een spierblessure. Op paracetamol en een lager tempo toch om 13.45 uur op de Wedren terug om startbewijs voor dag 2 op te halen.   Woensdag 17 juli zelfde tijd opgestaan, maar strompelend en met veel pijn helaas moet beslissen dat het verstandiger was om niet te starten. Dimitry is met Tiki en Waldo wel gewoon om 5.35 uur van start gegaan voor de dag van Wijchen. Vanuit Nijmegen via Alverna,  Wijchen-Zuid, met een ommetje naar Wijchen-West,naar Wijchen-Noord daar was het al flink feest, naar Woezik, via Beuningen terug naar Nijmegen. Genoten van alle feestjes in de doorkomst gemeenten. In Wijchen Kees even begroet. aankomst Wedren om 13.45 uur. Richard werd door Dimitry, Tiki en Waldo om 7.15 uur wakker gezongen voor zijn verjaardag. Bij terugkomst op de camping hebben we genoten van taart en cadeautjes uitgepakt. Later nog visite gehad van Hanneke en Martijn en de kinderen.   Donderdag 18 juli, dag op dezelfde tijd begonnen, dit keer wel iets later gestart vanwege enorme drukte. Vandaag 7 heuvelen dag. Vanuit Nijmegen naar Malden, Heumen, Mook, Milsbeek naar Groesbeek, waar Sophie en Richard ons opwachten, naar Berg en DAl en terug naar Nijmegen. Aankomst op de Wedren 14.15 uur, iets later. Veel gezelligheid op de Zevenheuvelenweg. Onderweg Martijn tegen gekomen en de laatste kilometers samen gelopen. Op de camping even gerust en daarna de campingbbq met de andere wandelaars. We lopen nog steeds lekker zonder veel problemen dus op naar de Via Gladiola.   Vrijdag 19 juli, op tijd opgestaan voor 30 kilometer vandaag, daar de routes ziijn ingekort door de organisatie vanwege de warmte. Erg jammer, daardoor missen we Linden en Cuijck, altijd erg gezellig. Vanuit Nijmegen om 5.30 uur gestart richting Overasselt, Heumen, Malden terug naar Nijmegen. Aan het begin van de Via Gladiola stonden Sophie, Richard en Bas en daarna via de Sint Annastraat naar de Wedren. De Sint Annastraat die nu nog geen 5 rijen dik publiek stond naar de finish. Door de ingekortte route was het op sommige plaatsen nog niet zo druk als anders, maar wel gezellig. Om 12.00 uur terug op de Wedren, wederom laatste stuk met Martijn er bij gelopen. Na de nodige foto's beloning ophalen en naar de camping terug. Dimitry heeft hiermee zijn 3de Vierdaagse uitgelopen.